Langer in bed volhouden? 2 tips

Kennis is macht, en als je de juiste soort informatie, die u kunt uitvoeren in bed, zoals je zou jezelf verwachten. Wat nog beter aan is, is dat wanneer je het uithoudingsvermogen hebt, kun je je meisje meerdere orgasmes te geven zonder dat u zo hard werken, en ik zal je laten zien twee trucs geheimen die sterk zal onmiddellijk het verbeteren van hun prestaties en gaan langer mee.

Alvorens in te gaan op, laat het me uitleggen iets heel snel. Toen ze wakker en ze beginnen om seks te hebben, zullen veel van de basisfuncties en motorische vaardigheden worden verwijderd op het moment van euforie. Helaas moet je een aantal van deze om u te helpen langer in bed.

# 1 – Juiste Ademhaling

De eerste tip is zeer belangrijk, de juiste manier in en uit ademen. Het is hoogst waarschijnlijk dat je op dit moment wanneer je problemen ondervindt met je uithoudingsvermogen in bed, jij je nog niet op je ademhalingspatronen let.

Stel jij wilt je ejaculatie uitstellen. Dan helpt het om regelmatig ademhalingsoefeningen te doen. Naast dat het je rustig maakt, kan het je ook extra controle in bed geven.

Hier is een voorbeeld, van een oefening die jij kunt doen. Sluit je ogen voor een minuut en leg je de focus op je ademhaling controle. Adem zo lang mogelijk en diep door je neus, en ga dan langzaam uitademen totdat je longen weer leeg zijn, herhaal dit een paar keer.

Even, iets wetenswaardigs, wanneer jij je alleen richt op je ademhaling, is het bijna onmogelijk om je mentaal ergens anders op te richten.

Als je dat kleine stemmetje in je hoofd hebt dat zich afvraagt of dit wel werkt. Of er gaan tientallen gedachten door je hoofd dan ben je nog niet genoeg gefocust op je ademhaling.

# 2 – Controle over PC spier

De pubococcygeus of PC spier is een zeer belangrijk onderdeel van je lichaam. Het helpt controle je te hebben over je urinestroom. Echter, speelt deze spier ook een belangrijke rol bij de ejaculatie. Door de spier sterker te maken, kun je de zaadlozing meer onder controle houden.

Span de spieren aan en houdt dat ongeveer 3 seconden vol en laat het dan los. Doe dit ongeveer 10 keer achter elkaar in setjes van 3. Je zult merken dat de spier kan zelfs wat pijn te krijgen op een bepaald punt. Dit is goed. Het betekent dat je sterker, wat leidt tot een betere controle om het langer in bed vol te houden.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *